Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші.

Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172)

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А

від 19 березня 1994 р. N 172 Київ

Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Додаток N 3

до постанови Кабінету Міністрів України

від 19 березня 1994 р. N 172

ПЕРЕЛІК

товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

…………………….

парфюмерно-косметичні вироби

…………………….

Виходячи з вище наведеного Ви повинні уважно оглянути товар в присутності кур'єра, при цьому не порушивши його упаковку. Для того щоб переконатися, що Вам доставили той товар який Ви замовляли і він в належної форми і упаковці. Всі претензії по доставленого товару приймаються лише в момент його доставки, не порушуючи упаковки товару.

Шановні покупці будьте уважні, коли ви вибираєте і замовляєте товар в нашому магазині. Оскільки парфюмерно-косметичні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають, якщо вони не задовольнять споживача потім з якихось причин.